niedziela, 21 września 2014

FLORAL SKIRT, CROP TOP AND EARRINGS SOUTACHE


Dzisiaj jest bardzo kwiatowo i kolorowo, czyli wszystko to co kocham. I najważniejsze kolejny look ''za grosze''.
Spódnicę ołówkową w przepięknych niebieskich barwach połączyłam z krótkim topem w słoneczniki. Bluzka jest trochę zabawna przez nadruk białego pieska.  Ale co tam jak szaleć to szaleć. Całą stylizację podkreśliłam czarnymi szpilkami, pięknymi kolczykami sutasz mojego wykonania (są dostępne-założone tylko do zdjęć, więcej zdjęć możecie zobaczyć TUTAJ), zielonym pierścionkiem i dużą bransoletką.
Zdjęcia stylizacji robiłam w dniu kiedy było bardzo ciepło jak na wrzesień. Kolorystyka ubioru idealnie wpisała się w  jesienną aurę, zwłaszcza w piękne barwy liści.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz obserwacji mojego bloga.
Pozdrawiam :-)























spódnica/skirt - TopShop - sh - 7zł
top/crop top - sh - 3zł
sandały/sandals - New Look (sh) - 30zł
kolczyki/earrings - HandMade soutache JeanetteGLoves

 

12 komentarzy:

  1. Alee fajnie, piękna ta spódnica, a bluzeczka urocza ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko! bluzka świetna, ale chyba przesadziłaś z resztą. nic do niczego nie pasuje.
    www.dziadowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Twoje zdanie, ja tak nie uważam, ale dziękuję za opinię. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Top jest bardzo fajny :-) Podoba mi się Twoja biżuteria, a w szczególności kolczyki, które sama robisz - cudownie wygladają !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że komuś podoba się biżuteria którą robię, to dodaje skrzydeł i motywuje do dalszej pracy :-) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Wygladasz bardzo oryginalnie :) sliczna blizka nie wierze ze znalazlas tskie cuda w sh

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica i kolejne piękne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)