czwartek, 18 września 2014

BLUE SHIRT + PRINTED SHORT


Czy wam też czasami zdarza się kupować ubrania w dziale dziecięcym? Dzisiejsza moja stylizacja dowodzi, że warto również zwracać uwagę na działy dziecięce oraz męskie.
Koszula którą widzicie na stylizacji jest na mnie oversize a na metce jest napisane 11-12 lat, a spodenki 12-13 lat. Dlatego nie ważne co widzimy na metce ważne czy się nam podoba i czy dobrze wyglądamy.
Jeśli ktoś dłużej obserwuje mojego bloga to wie, że mnóstwo moich stylizacji jest ''za grosze''. Większość ubrań, dodatków kupuję w second handach, outletach, oczywiście zdarza się też i w sieciówkach ale zazwyczaj na wyprzedażach. Dzisiaj po raz pierwszy napiszę pod postem co ile kosztowało. 

Przejdę w końcu do stylizacji. 
Ostatnio pogoda nas rozpieszcza i możemy pozwolić jeszcze na zakładanie letnich rzeczy. Błękitną koszulę (której tak długo szukałam) połączyłam z wzorzystymi spodenkami, sandałami, seledynową torebeczką i  kolczykami sutasz.
Zobaczcie sami...
Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-)





















koszula/shirt - Zara Kids (sh) - 6zł
spodenki/short - Zara Kids (outlet) - 20zł
torebka/clutch - sh - 1zł
sandały/sandals - no name - 35zł
kolczyki/earrings - HandMade JeanetteGLoves

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne połączenie kolorów :)

    Zapraszam na mega rozdanie :) (Perfumy, case, kosmetyki i książki!)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie!

    ________________
    a u mnie?
    nowy fashion na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula super, spodenki super, całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki, jak i cały outfit wygląda świeżo i dziewczęco, bardzo na tak jestem!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczęco i pięknie ! Podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)