wtorek, 26 sierpnia 2014

STRAWBERRY BLOUSE


Bluzy z nadrukami 3D są modne od jakiegoś czasu. Ja dopiero teraz pokusiłam się na taką.
Słodki, wyrazisty nadruk truskawek w jesienne dni będzie przypominał o ciepłych słonecznych wakacjach.
Bluzę połączyłam ze skórzaną, czarną spódnicą, czerwonymi trampkami i czarną dużą torbą.
Nie od dzisiaj wiadomo, że czerń i czerwień tworzą świetny duet.

Jak wam się podoba moja propozycja na jesień?

A na koniec chciałam się pochwalić, że jestem na pierwszym miejscu w rankingu 10 najlepszych blogerów o biżuterii w miesiącu Lipiec na zagranicznej stronie jewelry.yournextshoes.com
Zobaczcie sami http://jewelry.yournextshoes.com/2014/08/top-10-jewelry-bloggers-july-2014/


















bluza/blouse - Butik
spódnica/skirt - sh
torba/bag - no name
buty/shoes - Mustang

10 komentarzy:

  1. Super look, love the blouse! *_*

    Brina xoxo,
    SweetStyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz. Gratuluję pierwszego miejsca. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja :)

    Mogłabym liczyć na twoją pomoc w nowym poście?
    http://greentea83.blogspot.com/2014/08/school-clothes-proposals.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja , a bluzka prze słodka :) http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluza! :) Zapraszam do mnie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy to zdjęcia przy nowej galerii w Ełku:) Bluzka super

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluza ! truskawki :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)