piątek, 22 sierpnia 2014

ROMANTIC IN WHITE


Dzisiejsza stylizacja jest romantyczna i dziewczęca. Biała sukienka z bawełnianej koronki ''chodziła mi po głowie'' już od dawna. W końcu znalazłam taką i to za śmiesznie niską cenę. Połączyłam ją z dość ciężkimi białymi butami, słodką torebeczką w kształcie serca i kolczykami sutasz (soutache) mojego wykonania w kolorze niebieskim. 
Jeszcze tylko fryzura - romantyczne delikatne fale i jestem gotowa na obiad lub kolację z mężem.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) Pozdrawiam

















sukienka/dress - outlet
buty/shoes - no name
kolczyki/earrings - Hand Made JeanetteGLoves
torebka/clutch - sh
zegarek/watch - sh

9 komentarzy:

  1. Piękna sukienka i torebka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka! :) Wygladasz super slicznie!
    Ale buty kochana, to sa mega! Skradlabym Ci je!

    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś zainteresowana butami mogę sprzedać o ile to Twój rozmiar 38. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Genialna sukienka! Cudownie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie zauroczyła mnie torebka, nie wierzę, że dorwałaś ją w second handzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)