piątek, 1 sierpnia 2014

KOSMETYKI CLARENA

 Zapraszam na aukcje na ALLEGRO
Hej. Dzisiaj napiszę wam kilka słów o produktach CLARENA, których właśnie używam. Kosmetyki tej marki są profesjonalne i możemy je spotkać najczęściej w salonach kosmetycznych.
Ostatnio dostałam na urodziny  kosmetyki CLARENA: ''delikatne mydełko w płynie z ekstraktem kawiorowym'' oraz ''hialuronowy tonik nawilżający''



1) DELIKATNE MYDEŁKO W PŁYNIE Z EKSTRAKTEM KAWIOROWYM
Tego mydełka używam już pół miesiąca i jestem nim zachwycona. Stosuję go zarówno do mycia twarzy jak i całego ciała. Już po pierwszym zastosowaniu byłam w szoku(poważnie). Skóra po umyciu tym mydełkiem jest bardzo nawilżona i gładka. Nie muszę nawet stosować balsamu po kąpieli tak jak było to w przypadku używania zwykłych żeli pod prysznic. Bardzo dobrze się pieni i przede wszystkim pięknie pachnie. 
Na skórę twarzy również działa pozytywnie. Pomaga usunąć resztki po makijażu, skóra jest mega gładka jak po zastosowaniu maseczki lub peelingu.
Mydełko zawiera ekstrakt z kawioru bogaty w NKT, aminokwasy, białka, fosfolipidy, witaminę A,D E mikro i makro elementy. W połączeniu z gliceryną wzmacniają barierę hydrolipidową skóry , przyspieszają procesy regeneracyjne poprawiając jej jędrność i elastyczność.

2) HIALURONOWY TONIK NAWILŻAJĄCY
Tonik stosuję codziennie wieczorem. Pomaga usunąć resztki makijażu i przywrócić naturalne PH. Łagodzi podrażnienia skóry zwłaszcza gdy pojawią się pryszcze lub krostki ropne.
Tonik stworzony jest na bazie PEN-TAVITIN (100% naturalny składnik pochodzenia roślinnego), który efektywnie zwiększa poziom wilgoci w skórze. Usieciowany kwas hialuronowy, ekstrakty z białej herbaty i alg zapewniają intensywne wygładzanie, nawilżanie i odświeżanie naskórka. 

Te dwa produkty jak dla mnie spisują się na medal ;-)
A Wy jakie kosmetyki polecacie?



5 komentarzy:

  1. nie miałam okazji wypróbować :)

    ps. a u mnie? GEOMETRYCZNIE JAK I ZARÓWNO KOBIECO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nas cieszy, że mogliśmy być częścią udanego prezentu : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki marki Clarena. Tych niestety nie miałam jeszcze okazji używać, ale polecam te które stosowałam czyli krem do rąk, do stóp, balsam do biustu oraz peeling do twarzy :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)