niedziela, 17 sierpnia 2014

GREY LOOK


Kolor szary za specjalnie nie był moim ulubionym  a zwłaszcza, że uwielbiam te bardziej energiczne barwy. Jednak nie lubię ograniczać się do jednego stylu i jestem otwarta na wszelkie propozycje modowe. 
Na nadchodzącą jesień i zimę projektanci m.in zaproponowali szarość najlepiej noszoną od stóp do głów. Pomimo, że mamy jeszcze lato postanowiłam już teraz wykorzystać ten trend zwłaszcza, że pogoda znacznie się pogorszyła. Oczywiście możemy łączyć różne odcienie szarości.

Rozkloszowaną sukienkę połączyłam z bluzą z nadrukiem słodkiego kotka i sneakersami. Jest prosto, wygodnie a zarazem elegancko.
Zobaczcie sami. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)
















sukienka/dress - Zara
bluza/blouse- sh
buty/shoes - Deezee
torba/bag - no name

14 komentarzy:

  1. ale fajna jest ta bluza :)) taka dziewczęca

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza urocza, ma coś w sobie (kotka):)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluza ! i to z sh - zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz, świetna stylizacja, a fryzura genialna bardzo ładnie wyglądasz w tak ułożonych włosach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna spódniczka a bluza mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam szary kolor :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)