wtorek, 29 lipca 2014

TODAY'S LOOK - COMIC SKIRT


Zapraszam na aukcje na ALLEGRO

Uwielbiam ubrania, które przykuwają wzrok innych osób. Na pewno do takich należą ubrania kolorowe, z ciekawymi nadrukami, komiksami. 
Spódnicę, którą wam dzisiaj prezentuję upolowałam już dawno w outlecie. Była o 3 rozmiary za duża, ale tak mi się spodobała, że musiałam ją kupić i przerobić u krawcowej.
Spódnica ma ciekawy, kolorowy nadruk. Połączyłam ją z białą koszulką i białymi trampkami. Całą stylizację dopełniłam seledynową torebką, dużym pierścionkiem i kolorowymi paznokciami.
Jak wa się podoba moja komiksowa propozycja?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-)




















spódnica/skirt - boohoo (outlet)
koszulka/T-shirt - Butik
buty/shoes - no name
torebka/clutch - sh
pierścionek/ring - Szkatuła



5 komentarzy:

  1. Super wyglądasz. Fajna spódniczka. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lubie takie rzeczy. Swietna spodnica, wygladasz w niej super!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę spódnicy bo jest bombowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawie :-) podoba mi się!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)