środa, 9 lipca 2014

SESJA DO KOLCZYKÓW SUTASZ


Hej. Dzisiaj mam dla was nie tylko stylizację ale również chcę pokazać swoje kolejne sutaszowe prace. Wzór kolczyków powstał bardzo spontanicznie, a zaczęło się od opaski (TUTAJ), którą zrobiłam dla siostrzenicy na prezent. Opaskę szyłam bez wcześniej naszkicowanego wzoru, praca właściwie ''sama szyła mi się w rękach''. Wzór bardzo mi się spodobał dlatego postanowiłam jeszcze go wykorzystać i tak powstały 3 pary kolorowych kolczyków. Do jednych z nich zrobiłam sesję (oczywiście amatorską) aby pokazać Wam jak pięknie wyglądają na uszach (kolczyki są dostępne, założone tylko do zdjęć). Wybrałam fioletowo-różowe, które idealnie wpisały się w całość stylizacji.
Długą spódnicę w kolorze fuksji połączyłam z bluzką w kwiaty oraz sandałami. Look dopełniłam biżuterią: kolorową bransoletką, dużym pierścionkiem. Role główną oczywiście odgrywają długie kolczyki mojego autorstwa.


















spódnica/skirt - TopShop
bluzka/blouse - Reserved
sandały/sandals - no name
bransoletka/bracelet - szkatuła
pierścionek/ring - szkatuła
kolczyki/earrings - Hand Made soutache Jeanette








Kolczyki w kolorze żółtym, niebieskim, zielonym z odrobiną czerwieni powstały jako pierwsze (również są dostępne). Natomiast te pomarańczowo-brązowe powstały na specjalne zamówienie (nie są dostępne)
Na pewno powstaną jeszcze takie kolczyki tylko w innej kolorystyce.

Zainteresowane osoby mogą składać zamówienia kolczyków na maila zanet230790@o2.pl.

Kochani przypominam również o wyprzedaży moich rzeczy na allegro TUTAJ
Pozdrawiam ;-)  









7 komentarzy:

  1. Piękne te kolczyki!
    Czy robisz też biżuterię na zamówienie, w innych kolorach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak robię biżuterie na zamówienie. Klient sam decyduje jaki chce kolor :-) Wszystko zależy od klienta jaką chce i w jakich kolorach biżuterię. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Super wyglądasz. Świetne kolczyki. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te kolczyki! Wyglądają genialnie!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. całość wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki ładniutkie i bransoletka )

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawe polaczenie , wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)