piątek, 18 lipca 2014

KRATA I JEANS


Czy Wam też kiedyś zdarzyło się pożyczyć coś z szafy męża, chłopaka? Bo mi tak, właśnie dzisiaj podkradłam od męża koszulkę w kratę, którą połączyłam z dżinsową spódnicą. Chciałam aby stylizacja była wygodna dlatego postawiłam na płaskie, sportowe obuwie. Miejska, duża torba, zegarek i pasek dopełniły stylizację. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) 

Zapraszam również na wyprzedaż moich rzeczy TUTAJ














spódnica/skirt - no name
koszulka/T-Shirt - Zara Men
buty/shoes - no name
torba/bag - no name
pasek/belt - sh
zegarek/watch - gift

7 komentarzy:

  1. okulary i bluzka - cudne <3

    ps. a u mnie? FASHION NA PLAŻY ?!

    OdpowiedzUsuń
  2. krata powraca.
    mega modna tego sezonu bedzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy mi się to nie zdarzyło, ale powodem jest to, że jego ubrania są co najmniej dwa razy za duże. Ale gdyby nie to zapewne nie raz by mi się to zdarzyło :)
    super wyglądasz.

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny zestaw, super bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz w nowej fryzurze. Stylizacja również świetna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)