piątek, 25 lipca 2014

KOSMETYKI Z MAROKA

 Zapraszam na aukcje na ALLEGRO

Przeglądając różne internetowe sklepy natrafiłam na taki w którym można kupić kosmetyki sprowadzane prosto z Maroka. Czytając właściwości różnych olejów, kremów itp. byłam zafascynowana i ciekawa ich działania. 
Pierwszym moim zakupem ze sklepu Skarby Maroka (nie jest to wpis sponsorowany, wpisując w google na pewno znajdziecie ten sklep) był szampon do włosów  z olejem z czarnuszki. Byłam z niego bardzo zadowolona, ma specyficzny zapach (dla mnie to zapach ziół) ale mi to nie przeszkadzało. Po tym szamponie miałam bardzo miękkie włosy, bardzo dobrze się układały, były błyszczące a przede wszystkim mniej wypadały.

Mój mąż kilka dni temu sprawił mi świetną niespodziankę na urodziny. Kupił mi kosmetyki właśnie ze sklepu Skarby Maroka, o których zakupie myślałam już dawno.

A o to co dostałam:


1) NATURALNY OLEJ Z CZARNUSZKI


Jest to niebywale wartościowy olejek o wszechstronnym zastosowaniu - prawdziwe panaceum dla zdrowia.
Nie bez powodu krąży i potwierdza sie przekonanie wsród pokoleń ludzi, iż olej z czarnuszki leczy wszystko oprócz śmierci.

Właściwości: olejek bogaty w aminokwasy, leczy zmiany trądzikowe i zapobiega powstawaniu nowym stanom zapalnym. Oczyszcza i jednocześnie nawilża skórę. Odpowiedni dla każdego typu skóry, także dla tłustej i problematycznej. Zapobiega wypadaniu włosów i łysieniu.

2) NATURALNY ŚLUZ ŚLIMAKA


Sama nazwa może kogoś przerazić ale czytając właściwości jego działania jestem zachwycona. Skład to 20-30% stężenie śluzu ślimaka reszta to olejek jojoba.

Zawiera KOLAGEN, ELASTYNĘ, KWAS GLIKOLOWY,ALANTOINĘ jak również szereg protein, przeciwutleniaczy,oligoelementów,witamin,naturalnych antybiotyków.Zapewnia właściwy poziom kwasu hialuronowego (ważny proces naprawy). Powyższe składniki kosmetyku składają się na szerokie spektrum działania ekstraktu. Podstawowym efektem jego stosowania jest przyspieszona regeneracja skóry.

Główne działanie:
- Spowolnienie procesu starzenia się skóry
- Regeneracja skóry i wyraźne jej odmłodzenie
- Antyseptyczne i bakteriobójcze,
- Regeneracja włosów i paznokci
- Przeciwzapalne i przeciwobrzękowe,
- Wygładza blizny i redukuje zmarszczki,
- Stymuluje i regeneruje wszystkie warstwy skóry,
- Uelastycznia, poprawia owal twarzy
Wskazania:
- redukcja rozstępów,cellulitu zmarszczek i blizn,
- pielęgnacji każdego rodzaju skóry oraz cery z problemami trądzikowymi,
- długo gojące się rany, wrzody,
- na wszystkie rodzaje blizn
- zmarszczki i utrata jędrności skóry
- skórne przebarwienia
- regeneruje zniszczone włosy

3) NATURALNY OLEJEK KOKOSOWY 


Olej jest pobierany ze świeżego miąższu kokosowego, owoców kokosowych.
Olej ten jest biały i stały w temperaturze pokojowej, dlatego nosi drugą  nazwę kokosowego masła.
Właściwości: odbudowuje i nawilża suche i zniszczone włosy. Wygładza skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody. Łagodzi popękaną i spierzchniętą skórę oraz zaczerwienienia, chroni przed działaniem szkodliwych promieni słonecznych. Nawilża spierzchnięte  usta. Olejek kokosowy może być używany podczas kąpieli i masażu całego ciała - utrwala opaleniznę, przywraca włosom ich naturalny blask, odżywia je, nawilża i zapobiega przed nadmiernym wypadaniem.

4) PERFUMA W OLEJU CUDOWNA SŁODYCZ RAJU



 Zapach najpiękniejszych  woni kwiatów m.in jaśmin. 

Jestem w trakcie używania tych kosmetyków i mam nadzieję, że efekty będą. Może ktoś z Was używał i chce się podzielić opinią?


Pozdrawiam ;-)


7 komentarzy:

  1. Naturalny olejek kokosowy jest świetny - na skórę i na włosy. O śluzie ślimaka słyszałam, ale sama sie jakoś nie zdecydowałam. Czekam na Twoja opinię

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ich ciekawa :)

    ps. a u mnie? KLASYCZNIE I MODNIE NA BLOGU :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawił mnie ten śluz ślimaka, że działa na rozstępy, hm... nie wiem na co będziesz go próbować, ale ciekawa jestem bardzo,, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozstępów pewnie by nie zlikwidował całkowicie ale może zmniejszyć ich ilość, wielkość. Ja go stosuję na twarz pod makijaż, na dekolt i plecy które są pokryte zaskórniakami, pryszczami niczym nie mogłam tego wyleczyć i mam nadzieję że śluz ślimaka i olej z czarnuszki mi w tym pomogą. Śluz stosuję tydzień i mogę już powiedzieć że jest świetny twarz mam gładką, a na dekolcie nie mam już pryszczy :-) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Uwielbiam naturalny olej kokosowy,ale stosuję tylko na ciało,,bo moje włosy go nie tolerują :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej kokosowy będę dziś testować. Trochę się obawiam jak zareagują na niego moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już stosowałam na włosy zawsze smaruję olejem włosy na całą noc, rano myję. Włosy są mięciutkie i świetnie się układają. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)