niedziela, 18 maja 2014

ROCK LOOK


Hej. Dzisiaj mam dla Was dużą porcję zdjęć z rockową stylizacją. Złota ramoneska z ćwiekami  wisi w mojej szafie już od dawna. Czekałam na ładną pogodę i odpowiednie dodatki. Postawiłam na bluzkę oversize oraz czarną, krótką spódniczkę. Nie mogło zabraknąć butów na obcasie i czarnej kopertówki. Aby dodać stylizacji jeszcze większego pazura skarbowałam włosy aby dodać im objętości.
Kochani i najważniejsze aby dobrze się ubrać nie trzeba wydać majątku. Moja dzisiejsza stylizacja jest idealnym przykładem. 
Zobaczcie sami :-) Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)



















ramoneska/jacket - sh
spódnica/skirt - sh
bluzka/blouse - sh
sandały/sandals - New Look (sh)
kopertówka/clutch - sh
zegarek/watch - gift
okulary/sunglass - no name

10 komentarzy:

  1. Genialny taki rockin' look! Wygladasz super!
    <3
    visit me soon on www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój typ to sandały, wyglądają świetnie :)

    Zapraszam http://theoddshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudownie, wyglądasz zabójczo. Ramoneska cudowna w połączeniu z tą spódniczką mistrzostwo, wszystko mi się podoba, idealny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie, masz świetny styl i gust :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka i bluzka! Bardzo mi się podoba całość !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódniczka, fajnie skomponowana całość :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna kurtka i okulary <3 Świetnie!
    Pozdrawiamy
    Alicja i Magda - AiM STYLE

    OdpowiedzUsuń
  8. ramoneska i okulary mega!


    ps. a u mnie? NOWA STYLÓWKA na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodniczka jest przegenialna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)