niedziela, 25 maja 2014

PIĘKNIE NIE ZNACZY DROGO


Hej. Dzisiaj kolejny post, w którym chcę Wam dowieść, że nie trzeba wydawać dużo pieniędzy, aby posiadać w swojej szafie modne, ładne ubrania. Jeśli ktoś obserwuje mój blog od dawna to wie, że lubię wyszperać coś fajnego w niedrogich sklepach typu outlet lub sh. Jestem bardzo kreatywna i często coś przerabiam, doszywam, skracam itp. 
Kolejną rzeczą, którą uwielbiam jest oryginalna biżuteria najlepiej ta zrobiona własnoręcznie. Pewnie większość z Was pamięta, że szyję biżuterię techniką haftu sutasz. Dzięki temu mogę stworzyć coś pięknego, niepowtarzalnego. Technika ta daje nieograniczoną możliwość tworzenia wzorów, łączenia kolorów. 
Dzisiejszy look jest bardzo elegancki, kobiecy. Piękną koronkową spódnicę o modnej w tym sezonie długości midi połączyłam z czarną, delikatną koszulą ze skórzanym kołnierzykiem. Żeby nie było nudno założyłam błyszczące czółenka a cały look dopełniłam własnoręcznie zrobioną biżuterią techniką haftu sutasz.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz do zostania na dłużej ;-)





spódnica/skirt - Atmosphere (sh)
koszula/shirt - sh
buty/heels - H&M (sh)
biżuteria/jewelry - Hand Made soutache - JeanetteGLoves

14 komentarzy:

  1. Koszula i spódnica są super! Biżuteria to prawdziwe dzieło sztuki! Do tego wielki szacunek, że robisz ją sama :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wygladasz przepieknie!
    Boska jest ta bizuteria!
    xoxo
    visit me soon on pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny i niepowtarzalny zestaw! świetne dodatki:*)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria piękna, może zdradzisz w jakim sklepie zakupiłaś? Jak będę w Ełku, to może tam zajdę i znajdę coś dla siebie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w opisie tę biżuterię zrobiłam sama, tworzę już od jakiegoś czasu biżuterię w tym stylu. Jeśli będziesz zainteresowana to zrobię na zamówienie. przejrzyj mojego bloga to zobaczysz również inne moje dzieła. pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Spódnica jest piękna :) Bardzo podoba mi się ta biżuteria,ale sama nie umiem je robić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:-) nie ukrywam że do robienia takiej biżuterii trzeba mieć trochę zdolności manualnych a najważniejsze poświęcić dużo czasu i cierpliwości. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Śliczna biżuteria :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw! Spódniczka jest genialne :)

    Zapraszam na nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość super! Te kolczyki z bransoletką są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. biżu śliczna!


    ps. a u mnie? NOWY SET W BIELI :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nadrabiam zaleglosci po tym jak przez tydzien nie odwiedzalam blogow, stad przepraszam ze pisze tak pozno :)

    sliczna ta Twoja bizuteria :) a szpilki genialne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)