czwartek, 22 maja 2014

DRESS PRINTS


Sukienka w printy w wiosennych kolorach świetnie się sprawdziła na codzienny słoneczny dzień. Pomimo słońca wiał zimny wiatr dlatego zdecydowałam się właśnie na tę sukienkę, bo ma zabudowaną górę. Połączyłam ją z balerinami, torebką w kolorze pudrowego różu oraz kolczykami soutache i bransoletką w kolorze bursztynu.
Jest wygodnie, kolorowo, świeżo jednym słowem wiosennie :-)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-)















sukienka/dress - H&M
buty/shoes - MOHITO
torebka/clutch - no name
kolczyki/earrings - Hand Made (soutache)-JeanetteGLoves
bransoletka/bracelet - no name

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa sukienka! Świetne balerinki i torebka!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekły mnie kolczyki i okulary, fajny zestaw :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała ta sukienka
    ♥ super kochana!!
    pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukienka jest boska! i wyglądasz w niej rewelacyjnie, aż nie mogę oczu oderwać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam blogerkę z Ełku, niedaleko mojej miejscowości.
    Sukienka piękna, uwielbiam różne wzory
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)