niedziela, 9 marca 2014

BOUQUET OF FLOWERS


Dzisiejszy zestaw jest tak  kwiecisty i kolorowy, że przypomina bukiet kwiatów. Mając na sobie tyle przepięknych barw od razu myślami jestem gdzieś daleko w ciepłych krajach. Kojarzy mi się nie tylko z latem ale i z dobrym humorem, energią i świetną  zabawą.


Motywy kwiatowe na ubraniach, butach  i dodatkach pojawiają się każdego roku na sezon wiosna/lato. Wybór jest na prawdę bardzo duży i każdy może znaleźć coś dla siebie.

Ja dzisiaj poszalałam i postawiłam na dużą dawkę kwiatów i kolorów. Piękną rozkloszowaną spódnicę połączyłam z koronkową bluzką i białym żakietem z motywem łąki. Ale to jeszcze nie koniec bo całość dopełniają szare rajstopy z kwiatami i listkami oraz piękny kolorowy naszyjnik. Jeszcze tylko kopertówka w kolorze pudrowego różu i płaszczyk, żeby nie zmarznąć (bo w końcu jeszcze nie ma lata) i look gotowy. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) Pozdrawiam ;-)


marynarka/blazer - Reserved
spódnica/skirt - sh
bluzka/blouse - Lipsy London (sh)
płaszcz/coat - sh
torebka/clutch - no name
szpilki/heels - CCC
naszyjnik/necklace - sh






11 komentarzy:

  1. Zdecydowane tak tej stylizacji. Urzekly mnie te kwiaty. Wygladasz tak wiosennie i kwitnaco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódniczka,jestem zakochana :))

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo odważnie łączysz wzory i to mi się w Tobie podoba:) super!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo odważne zestawienie! Piękna marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważne zestawienie, ale wyglądasz bardzo wiosennie. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. stanowczo za mało kwiatków...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie jest za duzo tych kwiatow wszedzie, ale jesli Ty sie czujesz doobrze w tej stylizacji to ok.
    Marynarke widzialabym z bialymi spodniami i turkusowa bluzka pod spodem, byloby awesome! <3
    Sprobuj kiedys :)

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepieknie wygladasz i nie uwazam jak osoba wyzej. Moze ktos inny wygladalby zle ale Tobie taki styl pasuje i pokazalas nie raz ze lubisz wygladac oryginalnie. Tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Kasią. Trochę za dużo wzorów. Trochę tak jak z krawatem. Tylko jednolity krawat do wzorzystej koszuli. Może jestem zbyt konserwatywny...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)