środa, 1 stycznia 2014

CARNIVAL OUTFIT


Sylwester już za nami, ale nie ma co się martwić, bo w końcu karnawał jeszcze chwilkę potrwa. Nie odkładajcie  na półkę ulubionych, imprezowych ubrań, bo na pewno jeszcze wam się przydadzą. 

Mój dzisiejszy look można zaliczyć do karnawałowego ale pasuje również na co dzień, wszystko zależy od odpowiedniego zestawienia. 
Błyszczącą spódnicę połączyłam z luźną koszulą dzięki czemu uzyskałam efekt bardziej casualowy. Nie mogło zabraknąć czarnych kryjących rajstop, do tego botki ze srebrnym czubkiem, puzderko, delikatna biżuteria i jestem gotowa do wyjścia :-)

Jeszcze raz życzę Wam kochani wszystkiego co najlepsze na ten NOWY 2014 ROK :-)











spódnica/skirt - Reserved
koszula/shirt - Zara
płaszcz/coat - Desigual
buty/shoes - Centro + DIY
kopertówka/clutch - sh

10 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz na tych zdjęciach. Widzę, że mieniłaś fryzurkę w, której oczywiście fajnie wyglądasz. Ja też życzę Tobie wszystkiego najlepszego w nowym roku. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak musiałam podciąć włosy, aby dodać im zdrowszego wyglądu, pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. śliczna spódniczka :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co robisz w zyciu ? pozdro magda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja, spódnica i koszula boskie :)
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę ślicznie wyglądasz:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/nowosci-od-firm.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely skirt!

    x Angela
    www.bouncingbrunette.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądasz :) i świetny pomysł z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLicznie wyglądasz, fryzurka mega :) buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)