niedziela, 8 grudnia 2013

SNOWFLAKE


Po chwilowej nieobecności powracam ze stylizacją już niestety zimową, a niestety bo nie znoszę zimy. Jestem zdecydowanie osobą, która najchętniej przez cały rok wygrzewałaby się na słońcu. Są oczywiście zimą takie dni, jak dzisiaj słoneczne kiedy warto wybrać się na spacer.
Szara sukienka to zdecydowanie moja ulubiona ze względu na fason i grubszy materiał. Połączyłam ją z grubym, włochatym swetrem, ciepłą czapą a dla przełamania szarości nałożyłam czerwony płaszcz.
Zobaczcie sami moją propozycję na zimowe dni.

Przypominam, że biżuterię mojego autorstwa możecie zakupić TUTAJ











sukienka/dress - Zara
sweter/sweater - sh
czapka/beanie - no name
płaszcz/coat - New Look
buty/shoes - no name
torebka/bag - sh

10 komentarzy:

  1. Ten włochaty sweterek i spódniczka są świetne ! Płaszczyk ma śliczny kolor !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie to wszystko zestawiłaś;) zazdroszczę swetra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się sweterek. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter jak sweter ale jaka śliczna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  5. troche okulary mi tutaj nie pasują ;/ ale sweter taki fajny puchaty ! magiczny wręcz :D

    http://ankamrowca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweterek! :) a w tym połączeniu wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach jakie to by było piękne - lato cały rok :)
    sweterek cudowny! a całość powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)