poniedziałek, 30 grudnia 2013

NEW YEAR'S STYLE


Już jutro większość z was będzie bawić się na imprezie sylwestrowej, ale zapewne nie każda wie co na siebie założyć. Wybór kreacji zależy także od miejsca, gdzie będziemy spędzać noc sylwestrową, ale nie dajmy się zwariować, bo każda z nas na pewno ma coś karnawałowego w swojej szafie i nie konieczne będzie wydawanie kolejnych pieniędzy na coś co być może założycie tylko raz.
Bezpieczna będzie na pewno klasyczna czerń, którą można ożywić dużą biżuterią, błyszczącymi butami, fantazyjnym, mocnym makijażem lub fryzurą.
Odważnym polecam oczywiście cekiny, błyszczące materiały, intensywną czerwień a także odważne dodatki w postaci dużej biżuterii lub ciekawe ozdoby na włosy. Wybór należy do Was.

Ja wybrałam czarno-złotą sukienkę z odkrytymi plecami do której nałożyłam czarne rajstopy i wysokie szpilki. Aby nie było zbyt czarno dobrałam czerwono-złote kolczyki (które wykonałam tuż przed świętami techniką haftu sutasz )oraz delikatną bransoletkę. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)

Przypominam o przecenie biżuterii sutasz TUTAJ
 







sukienka/dress - Top Shop
buty/heels - Tally Weijl + DIY
kolczyki/earrings - Hand Made (soutache)


Życzę wszystkim udanej zabawy sylwestrowej, a na ten NOWY ROK życzę aby wasze marzenia spełniały się każdego dnia. Wszystkiego najlepszego....Pozdrawiam :-)

11 komentarzy:

  1. Świetna sukienka i buty ! Bardzo ładnie Ci w tej fryzurze !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice outfit! Happy Holidays!

    x Angela
    www.bouncingbrunette.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super sukieneczka:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Co robisz w zyciu ? Jestes projektanka bizuterii ? Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Projektantką to za dużo powiedziane, bo dopiero od jakiegoś czasu zajmuje się robieniem biżuterii techniką haftu sutasz i wiąże z tym swoją przyszłość, zobaczymy jak to wszystko się potoczy. Pozdrawiam Cię Jolu :-)

      Usuń
  5. Śliczna sukienka <3
    Pijanego sylwestra życzę :D
    Mam prośbę. Mogłabyś kliknąć w linki z Sheinside blogu?
    Jeżeli klikniesz to napisz u mnie a ja wypromuję cię w następnym poście :)

    http://jem-placka.blogspot.com/2013/12/przeglad-sklepu-sheinside.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również życzę udanego, szalonego sylwestra :-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)