wtorek, 19 listopada 2013

PRINT PANTS WITH BLACK


Spodnie, które możecie zobaczyć na zdjęciach po prostu uwielbiam. Mogliście już raz zobaczyć je na blogu. Dla tych co nie widzieli przypominam, że spodnie upolowałam w second handzie za grosze, były kilka rozmiarów za duże, ale dla krawcowej nie było żadnym problemem aby je zmniejszyć. Bardzo spodobał mi się wzór, kolory oraz sam materiał, który skojarzył mi się z japońskim kimonem. 
Tego typu spodnie we wzory, zaprasowane w kant  mogliśmy dostać w sieciówkach za cenę minimum 100zł, mój koszt okazał się dużo niższy a najważniejsza jest satysfakcja z samego wyszukania czegoś wyjątkowego. 

Spodnie połączyłam z czarną bluzką oraz długą marynarką i szpilkami. Fason spodni i długość marynarki przypomina męski garnitur ale w bardzo kobiecym wydaniu. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)


















spodnie/pants - sh
marynarka/blazer - Reserved
bluzka/blouse - River Island (sh)
buty/heels - Tally Weijl + DIY
kopertówka/bag - sh
kamizelka/fur waistcoat - sh
pierścionek/ring - Hand Made

17 komentarzy:

  1. uwielbiam kopertówkę, zakochałam się w niej :D
    może wzajemna obserwacja? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Those printed pants are amazing! You look great!

    x Angela
    www.bouncingbrunette.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW this look is awesome !!! great combination!!!
    Maybe we follow each other !?
    If yes, let me know when you´re follow & i´ll follow back :)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba ! Spodnie są bardzo oryginalne i fajnie wpisaują się w ten czarny zestaw :-) Marynarka genialna !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana świetnie wygladasz, najbardziej podoba mi sie kopertowka ale spodnie tez sa bardzo ciekawe, no i witam kolejna grzywko-maniaczkę:):P
    Może masz ochote na wspolna obserwację???
    Dodaje Ciebie do moich gfc jako Maria Krupińska:)

    http://mymirrormakesmymood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello sweety! I nominated you for the Liebster Blog Award!
    http://bouncingbrunette.wordpress.com/2013/11/20/liebster-blog-award-2013/

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie nie pasują , reszta świetna

    obserwuje i liczne ta to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam, że do czerni jak najbardziej pasują, nawet jak założyłabym bardziej kolorowe to do czerni też byłoby ok. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Witaj! W odpowiedzi na Twój komentarz u mnie, piszę że coś nie zaskoczyło przez gfc:) tzn. napisałaś że mnie dodałaś ale coś się chyba jednak nie dodało:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna kopertowka :D a kok nieziemski ! <3 obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne masz spodnie, strasznie podobają mi się Twoje włosy, zawsze idealnie ułożone :)

    zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Odcień spodni przyprawia mnie o dreszcze :D

    http://www.miscellaneousboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie przepiękne, mają fantastyczny wzór ;******
    Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)