środa, 27 listopada 2013

PASTEL TOTAL LOOK


Pastelowa stylizacja, którą miałam pokazać wam już dawno, ale trochę czasu mi zabrakło. Zdjęcia robione były jak jeszcze temperatura za oknami była nieco wyższa niż teraz.
Poszalałam troszeczkę z pastelami a właściwie z kolorem jasno brzoskwiniowym ale też '' co za dużo to nie zdrowo'', dlatego całość przełamałam czarną koszulą w kwiaty.  Buty również są pastelowe, bo w kolorze pudrowego różu dzięki czemu moje nogi wyglądają na dużo dłuższe.

Pastele były, są i pewnie będą modne a ostatnio przekonujemy się, że są idealne nie tylko na lato  ale także na jesień czy zimę. Takie delikatne barwy nadają subtelności oraz lekkości. Zimą możemy je nosić w postaci płaszcza czy dodatków np.czapki, szaliki itp.

Zobaczcie mój pomysł na pastele-zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)




















spodnie/pants - H&M (sh)
marynarka/blazer - szyta przez krawcową
koszula/shirt - Mohito
buty/boots - Deezee
pasek/belt - sh
płaszcz/coat - Attentif 
pierścionek/ring - Hand Made

13 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz:) świetne masz lity:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w tych pastelach, a koszula świetnie przełamuje całość ! Masz piękną fryzurę !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Pęknie wyglądasz w pastelach. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zostałaś nominowana do Libster Blog Award :)
    http://jusinx.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :-) zawsze marzyła mi się taka grzywka, ale niestety mam kręcone włosy ;/
    obserwujemy?

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
  6. jak oglądam zdjęcia myslę nad tą grzywką <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/powder-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  7. grzywka jest genialna! do twarzy Ci w takim uczesaniu, całość stylizacji zdecydowanie na plus, wszystko ładnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę genialne zdjęcia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Super fryzura, koszula i buty! Całość na 6!

    OdpowiedzUsuń
  10. TWARZ I SYLWETKA PRZEPIĘKNA!!!! ALE POPRACUJ NAD SYLWETKĄ , GARBISZ SIĘ I PRZYBIERASZ DZIWNE POZY, JAKBYŚ CHCIAŁA SIĘ SKURCZYĆ! WIĘCEJ LUZU I PEWNOŚCI SIEBIE BO JESTEŚ PIĘKNA !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)