wtorek, 12 listopada 2013

MILITARY GLAM


O militarnym stylu na pewno czytaliście nie raz, pewnie wiecie, że i tej jesieni jest trendy. W kolorze khaki możemy dostać każdą część garderoby. Ale nie polecam ubierania się od stóp do głów w tym kolorze tak aby nie wyglądać jak w wojskowym mundurze. Aby uniknąć efektu żołnierza najlepiej łączyć militarne ubrania z bardzo kobiecymi np. ze skórą, szpilkami, dżinsem, sukienkami...

Do dzisiejszej stylizacji wybrałam długą spódnicę w kolorze khaki, którą kupiłam rok temu w second handzie. Oczywiście wymagała mojej przeróbki, bo była kilka rozmiarów za duża. W połączeniu z czarną rocową bluzką, koszulą ze skórzanymi rękawami (również moja przeróbka) oraz szpilkami stylizacja jest bardzo kobieca. Chciałam również aby było elegancko dlatego pokusiłam się o dodatek w postaci fascynatora z ćwiekowym środkiem. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) 

















spódnica/skirt - sh + DIY
bluzka/blouse - no name + DIY
koszula/shirt - sh + DIY
kurtka/jacket - Amisu
szpilki/heels - Tally Weijl + DIY
fastcynator/headpiece - Hand Made
pierścionek/ring - Hand Made

7 komentarzy:

  1. świetna koszula <3 wybrałabym do tego zestawu workery i zdjęła tą ozdobę na głowie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice outfit! I love how you did your hair!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz rewelacyjnie! :))
    pozdrawiam serdecznie :))

    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica cudowna ;)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/black-maxi-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  5. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    ladny kolor wlosow :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)