poniedziałek, 11 listopada 2013

KOLCZYKI ŚLUBNE SUTASZ '' WHITE BUTTERFLY ''


W dzisiejszym poście chcę wam pokazać kolejne moje dzieło. Tym razem wykonałam długie kolczyki w kolorze białym z motylami (do kupienia w moim sklepie TUTAJ). Idealne na ślub lub inną uroczystość. Jak już pewnie wiecie hitem wiosny 2014 będzie duża i bardzo długa biżuteria, dlatego też kolczyki mojego wykonania również musiały być długie. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć, a szczegółów dowiecie się TUTAJ













kolczyki/earrings - Hand Made
fascynator/headpiece  - Hand Made
pierścionek/ring - Hand Made

10 komentarzy:

  1. Wow, przepiękne kolczyki!
    Pozdrawiam i zapraszam również do obserwowania mojego bloga :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne te Twoje rzeczy ale nie ejstem fanka dlugich kolczykow. wiem ze meczylabym sie z nimi, fascynator i kolczyki byloby dla mnie za duzo

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolczyki, bardzo ozdobne ale jak dla mnie trochę za duże :) przepadam za małymi wkrętami a szczerze mówiąc trochę się boję długich zwisających kolczyków :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz !!! boski makijaż i extra kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow - te kolczyki są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutely lovely!

    x Angela
    www.bouncingbrunette.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Marvelous. You Can Enter For My Leggings Giveaway Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo subtelnie:)

    Dziękuję za odwiedziny!:)
    Pozdrowienia od BeTheVogue,
    http://be-the-vogue.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)