sobota, 2 listopada 2013

BLACK LOOK


Z okazji Halloween wiele osób robiło specjalne sesje z dyniami, krwią itp., ale nie ja. Wystarczyło  dobrać odpowiednią stylizację z okazji Święta Zmarłych. Postawiłam na czerń i odrobinę złota. Komplet który miałam  na sobie tylko raz dokładnie prawie rok temu doczekał się drugiej odsłony. Welurowe body (które sama przerabiałam z rozmiaru xl i doszyłam ćwieki) z taką samą spódnicą (również moja przeróbka) tworzą świetną całość i razem wyglądają jak sukienka. Specjalnie do tej stylizacji zrobiłam czarny fascynator z ćwiekowym środkiem tak aby wkomponował się w całość. Pierścionek również jest mojego wykonania i został stworzony specjalnie do tego looku. Natomiast czarno-biały płaszcz rozświetla czarną stylizację.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Przypominam o moim sklepie http://jeanettediyshop.blogspot.com/



















 body/body - sh + DIY
spódnica/ skirt - sh + DIY
pierścionek/ ring - Hand Made
fascynator/headpiece - HandMade
kozaki/shoes - no name
płaszcz/coat - Desigual

17 komentarzy:

  1. łooo ! wyglądasz fenomenalnie;p
    Szkoda ze nie moge się odważyć na taki dodatek do włosów :(

    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Może zacznij od małego dodatku do włosów taki mini fascynator :-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękna sukienka! :)

    www.klaudia-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow, uwielbiam twój styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna sukienka! Buty śliczne! Wyglądasz świetnie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jej kocham! wyglądasz cudownie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/burgundy-is-great.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrocznie, czyli tak jak lubię ;)

    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie :)bylam troche rozczarowana ze to cudo naglowie zrobials sama...tez takie chce :(

    Pozdrawiam Cie serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego rozczarowana? Jeśli byłabyś zainteresowana chętnie wykonam na zamówienie. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. świetny look - gratuluję pomysłowości i smykałki do przeróbek:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog! <3
    zapraszam do siebie, jestem początkująca ;))
    http://lans8380.blogspot.com/ miło mi bd dostać jakiś komentarz :)
    każdy komentarz i obserwowanie będzie odwzajemnione :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylóweczka!
    Pozdrawiam;))
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. TU WYGLĄDASZ REWELACYJNIE, NIE GNIEWAJ SIĘ ZA POPRZEDNIE UWAGI. JESTEŚ PIĘKNA I POWINNAŚ BYĆ TEGO PEWNA A TO POWINNO BYĆ WIDAĆ NA ZDJĘCIACH ;) TYLKO NAD TYM POPRACUJ A BĘDZIE OK.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)