piątek, 15 listopada 2013

AUTUMN ELEGANCE


Tej jesieni tak jak i w zeszłym roku kobalt jest bardzo modny i na szczęście pasuje do każdego typu urody. Dla odważnych dobra wiadomość bo można go nosić ''od stóp do głów'' lub miksować  z innymi kolorami (czernią, szarością, czerwienią, burgundem) . Jeśli ktoś nie czuje się dobrze w tym kolorze można ograniczyć się do dodatków (torebka, buty, rajstopy, rękawiczki itp.)

Po raz pierwszy właśnie w dzisiejszej stylizacji chcę wam pokazać kobaltową bluzkę z czarną skórzaną baskinką, którą przerobiłam kilka miesięcy temu z bodów (możecie zobaczyć TUTAJ). Połączyłam ją z lekko błyszczącymi, czarnymi spodniami, botkami oraz dodatkami w postaci kapelusza, dużej kopertówki, naszyjnika oraz pierścionka. Po raz kolejny czarno-biały płaszcz wpisuje się wspaniale zarówno do stylizacji jak i jesiennej aury. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)











bluzka/blouse - Hand Made
spodnie/jeans - Only
botki/boots - H&M
płaszcz/coat - Desigual
kapelusz/hat - sh + DIY
naszyjnik/necklace - Hand Made
pierścionek/ring - Hand Made
kopertówka/bag - sh

17 komentarzy:

  1. Bluzka jest bardzo interesująca :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik rewelacyjny ! :) całość bardzo ciekawa :)

    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka jest fenomenalna:) bardzo orginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzka, znakomity outfit ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. niby gryzące się, ale idealnie dopasowane zestawienie :) jestem zakochana w tym połączeniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kobalt! Świetnie wyglądasz ! Wspaniała bluzka !
    Dziękuje za odwiedziny :-)
    Z przyjemnością będę obserwować i będzie mi bardzo miło jeśli też zaobserwujesz :-)

    Pozdrawiam

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super kapelusz, ale przede wszystkim podoba mi sie naszyjnik - rewelacyjny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey ♡
    Your Blog is really cool !! Maybe you wanna follow each other with GFC ? ❀
    I would love it :-) Pls let me know ❅ ❄
    Kisses ✩ the.pale.bird

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kapelusz:) całość interesująca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie!

    http://sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na naszego nowego bloga. To dopiero początek. Więc będzie nam bardzo miło jak wpadniesz i zostawisz komentarz . http://girlsfashionpoznan.blogspot.com/ Z góry dziękujemy . Girls Fashion

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jestem pod wrażeniem ! :) genialna, niebanalna stylizacja i mega zdjęcia ! :)
    dziękuję za komentarz na moim blogu :) dzięki temu wpadłam na Twojego bloga i bardzo się cieszę:) już dołączyłam do grona Twoich obserwatorów, bo spodobało mi się tu i będę tu chętnie wracać, świetny blog ! :) i zapraszam do siebie także częściej, nie namawiam, ale będzie mi miło, jeśli również dołączysz do grona moich obserwatorów, buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super stroj :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Woooooooow mega płaszc i kapelusz Mmmmmmmm oddaj mi coś Please ;***********
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  15. I PATRZ W OBIEKTYW!!!! OCZY SĄ TU RÓWNIE WAŻNE JAK CAŁA STYLIZACJA A DO TEGO SĄ CUDOWNE.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)