środa, 23 października 2013

RED TIGHTS AND PANTHER PRINTED DRESS


Temperatura nie pozwala już chodzić z gołymi nogami, dlatego nasza garderoba powinna być wzbogacona m.in w rajstopy. Najlepiej zaopatrzyć się w coś więcej niż te czarne kryjące. Mamy na rynku taki duży wybór, że warto poszaleć. Na wybiegach możemy zaobserwować stylizacje prawie z każdym kolorem rajstop. Wystarczy je umiejętnie dobrać, aby nie wyglądać nudno.
Ja dzisiaj postawiłam na czerwień, ale w połączeniu z panterką. 
Pewnie każda z was już nie raz widziała połączenie czerwieni z panterką czy to w dodatkach czy też na zasadzie czerwone spodnie i panterkowe buty lub koszula. Dlaczego by nie pójść w inną stronę i nie zestawić czerwonych rajstop z panterkową sukienką?! Ja dzisiaj postanowiłam zaszaleć i właśnie tak się ubrać. Postawiłam również na czerwone buty po to aby nogi wyglądały na jeszcze dłuższe(uwierzcie czarne botki bardzo skracały nogi). Oczywiście wszystko przełamałam czernią i odrobiną złota. Kolczyki mojego wykonania techniką sutasz (są na sprzedaż TUTAJ) i pasek z tygrysem dopełniają cały look.

Kochani chcę Was zaprosić do zapoznania się z moim sklepem (TUTAJ), gdzie wystawiam biżuterię mojego autorstwa.














sukienka/dress - Atmosphere
buty/shoes - Deezee
koszula/shirt - sh
żakiet/jacket - H&M
pasek/belt - sh
kolczyki/earrings - HandMade(soutache)
torebka/clutch - sh

16 komentarzy:

  1. też mam tę marynarkę,genialna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię połączenie czerwieni i panterki:) świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrrrau, ale dzika kocica! Nie pomyślałabym, że panterka tak dobrze współgra z czerwonym dołem. Mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. odważne połączenie ale efekt bardzo fajny ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPERR !! Świetne są Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow..! Stunning! What an amazing look. The skirt, the shoes... yes, I'm drooling!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! You look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetne pomysły,bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała stylizacja bardzo przypadła mi do gustu.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buciki !: )

    OdpowiedzUsuń
  12. Brilliant blog, great posts.!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)