środa, 9 października 2013

PRINTED COAT


W dzisiejszym poście pierwsze skrzypce gra piękny czarno-biały płaszcz. Jest to mój najlepszy zakup dotychczas. Jestem nim zauroczona, bo odzwierciedla moją osobowość. Jest inny niż wszystkie i nie ukrywam, że nie przeszłam w nim niezauważona. Do niego dobrałam szarą rozkloszowaną sukienkę i białą koszulę. Tą porą roku nie mogło zabraknąć długich kozaków.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)

Taki płaszcz możecie znaleźć  TUTAJ tylko inny wzór.


















płaszcz/coat - Desigual
sukienka/dress - Zara TRF
koszula/shirt - sh
buty/boots - no name
torebka/bag - sh

18 komentarzy:

  1. Świetny płaszczyk ! <3 Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka przepiękna! :))

    obserwuje i pozdrawiam :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny plaszcz! podobaja mi sie takieprinty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację ! Płaszcz jest piekny i na pewno bardzo oryginalny !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana napisałas,że ja mam super styl, a Twój cięzko okreslić! Jest wyjątkowy ;) wszystko mi się bardzo podoba i z pewnością zajrzę nie raz!
    Może wzajemna obserwacja? Byłoby nam łatwiej ;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny gust :)
    Podziwiam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/bottes-avec-une-pointe-dargent.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny płaszcz, super to wszystko połączyłaś :)
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz jest genialny! Bardzo mi się podoba:)
    obserwujemy?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Desigual to jest to, co Anki lubią najbardziej! Ze wszystkich Twoich stylizacji ta chyba awansuje na moją ulubioną, bo mimo czerni, szarości i bieli są tam też delikatne kolorowe detale. Dodajmy do tego świetne kozaki, okulary i fryzurę, i naprawdę jest się czymś inspirować. Ja bym się tak z chęcią ubrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Dokładnie Desigual ma cudowne płaszcze (i nie tylko), chciałabym wszystkie ;-)

      Usuń
  10. Śliczny outfit ;) Genialny płaszcz :)



    Obserwuję i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Popieram poprzedniczki - płaszcz oryginalny i wpadający w oko ! I świetna fryzurka, uwielbiam donuta :D
    Pozdrawiam :)

    Ps. dziękuję za wpis i zapraszam ponownie na kolejny post http://littleraspberrybubblegum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten płaszcz jest niesamowity, naprawdę WOW! Wyglądasz w nim genialnie!


    http://i-fashion-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny print na płaszczu. Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)