czwartek, 17 października 2013

NECKLACE SOUTACHE


Dzisiejszy post jest bez stylizacji, ale za to chcę wam pokazać kolejne moje sutaszowe dzieło. Tym razem powstał piękny, duży naszyjnik. Tworzyłam go bardzo długo, ponieważ wymyśliłam, że ma być skomplikowany, okazały taki który przypominać będzie karnawał. Cała praca ''od A do Z '' została zrobiona przeze mnie bardzo pracochłonną techniką jaką jest sutasz (soutache). Naszyjnik zawiera dużo błyszczących taśm cyrkoniowych, koralików, kamieni. Natomiast baza na której utrzymuje się wisior z sutaszu wykonałam na szydełku używając do tego złotej i czerwonej włóczki, złotego łańcucha oraz czerwonego tunelu wypełnionego turkusowymi koralikami. Tył natomiast wykończyłam koralikami. Naszyjnik został oczywiście zaimpregnowany specjalnym płynem do sutaszu.
Szkoda, że nie udało mi się zrobić dokładniejszych zdjęć. 

Kolory występujące to turkus, niebieski, czerwony, złoty, zawiera również odrobinę zieleni (m.in.dwa małe kamienie w kolorze emerald swarowskiego).

UWAGA! Naszyjnik jest na sprzedaż. Zainteresowane osoby proszę pisać na maila zanet230790@o2.pl.

Teraz zabieram się za kolejne tworzenie biżuterii. A was zostawiam ze zdjęciami ;-) Pozdrawiam :-)










Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz całego projektu biżuterii przed wcześniejszym skonsultowaniem ze mną.

8 komentarzy:

  1. o matko ale piękny!!! <3 chciałabym taki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to zapraszam do kupna, właśnie jest na sprzedaż :-) Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  2. wow zawsze podziwiam taka bizuterie:)
    zapraszam w wolnej chwili do siebie
    nattalja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest!!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/rainy-day.html
    obserwuje ;)
    ps. klikniesz w napis voguec? w poście?
    dzieki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)