sobota, 19 października 2013

COBALT AND WHITE


W dzisiejszym poście króluje kobalt i biel ale ze ''szczyptą'' pudrowego różu, czerni i szarości. Białe spodnie w kwiaty połączyłam z ciężkim swetrem w pasy i białą koszulą. Specjalnie do tej stylizacji wykonałam ozdobę na kołnierzyk metodą sutasz, która pełni m.in. funkcję naszyjnika.

 Bardzo lubię wykonywać biżuterię zwłaszcza, gdy w mojej głowie roi się od pomysłów. Takie rękodzieło jest czymś wyjątkowym dzięki temu również stylizacje wyróżniają się od innych. Czasami to godziny siedzenia dłubania, bywają pokłute palce, bolące oczy ale satysfakcja jest ogromna. Ciesze się, że odkryłam w sobie taką cudowną pasję. Mam nadzieję, że będę miała również i od was wsparcie chociażby to wirtualne.

Przypominam, że posiadam na sprzedaż duży naszyjnik/kolię http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/10/necklace-soutache.html

















spodnie/pants - Zara
koszula/shirt - H&M (sh)
sweter/sweater - Vila
płaszcz/coat - Attentif (sh)
buty/heels - Selects
kolczyki/earrings - gift
ozdoba na kołnierzyk/ collar brooch

20 komentarzy:

  1. jesteś moją mistrzynią!

    obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jest mi niezmiernie miło :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  2. genialnie, swietne polaczenie paskow i kwiatkow do tego niebieska bizuteria, mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żanetka, jak zwykle bosko, i uwielbiam Twoje dodatki. Ten wisiorek do kołnierza jest po prostu genialny! Super look, zainspirowałaś mnie do czegoś podobnego, ale nie bój się, nie będę zżynać. :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. nic dodać nic ująć...genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna stylizacja!spodnie genialne,kolczyki rewelacja,ale chyba troszkę ciężkie?;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś na co dzień nie nosi dłuższych(większych) kolczyków to rzeczywiście mogą na początku być ciężkie :-) Pozdrawiam

      Usuń
  6. fabolous shoes...love it
    xoxo
    happy day

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the mix of colors! Amazing! I love the jewelry too, very beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER LOVE THE OUTFIT :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely outfit, you look fab..

    OdpowiedzUsuń
  11. great post! You've got a beautiful blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. AMAZING look! You look just stunning

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna stylizacja :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)