wtorek, 3 września 2013

POLKA-DOTTED SKIRT



Lato minęło niesamowicie szybko, aż trudno w to uwierzyć. Ja z niecierpliwością czekam na następne, chociaż wiem, że nie nastąpi to tak prędko jak bym chciała. 
Dzisiejszy post jeszcze z upalnych dni. Tym razem proste, klasyczne połączenie granatu z bielą. Spódnica w duże grochy z baskinką tworzy idealny duet z koszulą. Postawiłam również na białe buty, które są modne już od zeszłego sezonu a w te lato są totalnym hitem.
Aby stylizacja nie wyglądała na szkolną dodałam dużą bransoletkę oraz czerwone puzderko.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam cieplutko. Kiss ;-)













spódnica/skirt - H&M
koszula/shirt - H&M
buty/sandals - no name
puzderko/clutch - sh
bransoletka/bracelet - no name

10 komentarzy:

  1. woow, cudowne zdjęcia ! ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty masz bajkowe, chciałabym takie. Spódniczka też fajna, w ogóle super stylizacja.

    http://fash-cinated.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz !

    zapraszam na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne sa te buty szkoda ze no name : c

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko mi się w tym zestawie podoba;) piękna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz rewelacyjnie :) bardzo podoba mi się to wycięcie na plecach koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódniczka, pięknie wygląda połączenie mniejszych i większych kropek :). A lato niestety zawsze mija za szybko ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)