piątek, 13 września 2013

PINK CREEPERS AND DRESS

Zapraszam na wyprzedaż szafy na allegro http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=13262583

 

Pogoda za oknem nie sprzyja dlatego mam dla Was kolorowy i słoneczny look. Różową sukienkę połączyłam z creepersami, które przeleżały zapomniane w szafie ponad rok. Aby strój nie wyszedł za słodki przełamałam go dżinsową kamizelką i drapieżnym paskiem. Nie mogło zabraknąć mojego ulubionego ostatnio koka na głowie :-)

Tę sukienkę pokazałam Wam wcześniej w wersji eleganckiej, ale również na kolorowo ( http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/06/kolory-daja-moc.html)  Dzisiaj natomiast wersja codzienna, bardziej sportowa.
Zobaczcie sami :-)
 













sukienka/dress - sh
buty/shoes - czasnabuty
kamizelka/waistcoat - no name
torebka/bag - CHiltern (vintage)

14 komentarzy:

  1. sukienka wymiata a pasek - czysta rewelacja :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Żanetka, świetna sukienka (widzę, że kolejny łup z SH) i równie świetne dodatki. Kolorystycznie idealnie wszystko współgra i jest wciąż letnio - co nawet ja poczułam w moich deszczowych, wygwizdanych wiatrem Niderlandach. :P Pięknie!

    http://fash-cinated.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kolorowo <3 masz śliczne buciki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjni wyglądasz :)))

    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świeeetny zestaw!;) Dołączam do obserwatorów!!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość wygląda na prawdę super!
    Zapraszam do nas, zostaw coś po sobie, może jakąś opinię :)
    Będziemy wdzięczne! Pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit! Creepersy ogólnie kojarzą mi się przede wszystkim ze stylem rockowo-punkowym, a creepersy w takim cukierkowo-różowym kolorze bardzo ciekawie się z takiego schematu wyłamują :). Pięknie razem wyglądają różowe buty i sukienka w połączeniu z dżinsową kamizelką :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna jest ta sukieneczka:))
    super wyglądasz!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne szaleństwo kolorów uspokojone tą kamizelką. A na punkcie butów zdecydowanie oszalałam ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za zaproszenie!
    bardzo oryginalny zestaw, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglądasz ! ;)

    ahhh.. co z tą pogodą teraz ? :<

    +obserwujemy?
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)