sobota, 7 września 2013

LEOPARD DRESS


Tak jak już wspominałam na facebooku ostatnio kilka dni spędziłam w SPA z ukochanym z okazji naszej rocznicy ślubu. Było wspaniale....:-) Relaks, relaks i jeszcze raz relaks. Szkoda tylko, że tak szybko minęło. 
Dzisiejsza stylizacja jest właśnie z wyjazdu. Prosty a zarazem bardzo elegancki zestaw założony na naszą romantyczną kolację. Sukienka w panterkę już sama w sobie jest bogata dlatego dodałam tylko kolczyki i szpilki. Całość dopełnia  fryzura, która z sukienką daje efekt wieczorowej stylizacji. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam ;-)












 sukienka/dress - Atmosphere
buty/sandals - New Look
kolczyki/earrings - HandMade (soutache)

9 komentarzy:

  1. Przepiękna fryzura :D. Ładny outfit i fajnie, że właśnie nie przesadziłaś z biżuterią, bardzo ładnie dobrane kolczyki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna sukieneczka :) wlosy masz genialnie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fryzurka to zasługa mojej siostry :-)

      Usuń
  3. Sukienka świetna ale to fryzura przykuwa uwagę :))
    Zapraszam :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu jakaś fryzura :) Ładnie Ci w niej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak jak już pisałam fryzura jest zasługą mojej siostry, niestety mieszkamy daleko od siebie i nie zawsze jest taka możliwość, żeby mnie uczesała. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Świetna fryzura :))

    Zapraszam do siebie www.prostozszafy.blogspot.com !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)