wtorek, 10 września 2013

GREY DRESS AND GREY HAT


Jesienią chętnie sięgamy po różnego rodzaju nakrycia głowy. Ja najbardziej lubię kapelusze, może nie wyglądam w nich jak gwiazda Hollywood, ale na pewno z nich nie zrezygnuję.
Kolejną przydatną rzeczą o tej porze roku są ubrania uszyte z grubszego materiału. Dzięki temu nie musimy rezygnować z noszenia sukienek czy spódnic. Wybór mamy naprawdę ogromny i każdy może znaleźć coś dla siebie.
W dzisiejszej stylizacji postawiłam na szarość. Piękną rozkloszowaną sukienkę zestawiłam z kapeluszem i obcasami. Dodatkami jedynie jest pasek i zegarek. Sukienka jest na tyle uniwersalna, że można ją zestawiać na różne sposoby.
Zobaczcie sami. Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-) Kiss :-)

















sukienka/dress - Zara TRF
kapelusz/hat - sh+DIY
sandały/sandals - New Look
torebka/clutch - sh
pasek/belt - sh
zegarek/watch - gift

13 komentarzy:

  1. Kochana, wiesz, że ja jestem z tych "kolorowych", ale Twój dzisiejszy outfit w szarości zawładnął moim sercem, głównie za sprawą świetnych, idealnie dobranych dodatków! Piękny kapelusz, a pasek to już w ogóle och, ach! Że też w mojej okolicy SH są takie nudne. Jak ci się znudzi, to wiesz, gdzie mnie szukać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, ze Ci się podoba. Czasami w sh można znaleźć coś ciekawego. W pasku spodobała mi się klamra natomiast sam pasek był nieco przyniszczony więc wymieniłam na drugi i można dalej nosić. Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  2. super sukienka :) świetny pasek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka świetna, śliczny pasek

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetną figurę, a sukienka idealnie to podkreśla. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie i masz super styl.
    Pozdrawiam
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)