niedziela, 29 września 2013

AUTUMN LOOK


W dzisiejszej stylizacji chciałam wam pokazać, że koszulę w kratę możemy nosić nie tylko z dżinsami. Świetnie pasuje zarówno w luźnym wydaniu jak i eleganckim. W tym sezonie będzie modne łączenie kraty z kratą. Ja natomiast zaszalałam i zestawiłam ze spódnicą z wytłaczanym wzorem. Całą stylizację utrzymałam w jesiennych kolorach
Kochani warto zainwestować w taką klasykę jak krata, bo nie wychodzi z mody i króluje co roku zwłaszcza w sezonie jesień-zima.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) Pozdrawiam
















koszula/shirt - Atmosphere
spódnica/skirt - Zara
żakiet/jacket - H&M
buty/boots - no name
kolczyki/earrings - HandMade
pierścionek/ring - Szkatuła

5 komentarzy:

  1. Nooo, kochana, widzę, że u Ciebie też jesień na blogu zagościła. Śliczny strój, spódnica od razu wpadła mi w oko i zaczęłam rozmyślać, co bym z nią zrobiła, gdyby była moja. :) Dodatki jak zwykle wymiatają, szczególnie pierścionek, ale w ogóle podoba mi się całość; muszę przeprosić się nareszcie z kratą, ech. Dobrze widzę, że rozjaśniłaś włoski? Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,nie rozjaśniałam włosów a wręcz przeciwnie chcę dojść do swojego koloru bo malowanie mi nieźle poniszczyło włosy dlatego na razie zero malowania :-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. wyglądasz niesamowicie ! :))

    http://subtelnyblog.blogspot.com/
    oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look! :) Bardzo mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)