czwartek, 8 sierpnia 2013

TURKUS I FIOLET


Turkus to kolor który daje wrażenie świeżości i orzeźwienia, dlatego wspaniale wpisuje się w letnie, tropikalne upały. Można go łączyć z wieloma kolorami. Ja ostatnio pokochałam turkus w duecie z fioletem.
Gdy na dworze termometry wskazują powyżej 30*C warto długie włosy spiąć albo chociaż odgarnąć z twarzy. Świetnie wtedy spisują się chusty, które można przewiązywać na głowie na różne sposób, a nawet turban byłby wskazany. Ja pomimo, że mam grzywkę postanowiłam  ją odgarnąć właśnie chustą, tworząc z niej szeroką opaskę.
 Fioletowa, obcisła sukienka z wycięciami w połączeniu z dodatkami w kolorze turkusowym daje tropikalny charakter. Niesamowity efekt tworzą również  piękne, długie kolczyki, które wykonałam jeszcze zimą techniką soutache(sutasz)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Przypominam o aukcjach na allegro http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=13262583













sukienka/dress - Atmosphere
sandały/sandals - no name
kolczyki/earring - HandMade (soutache)
okulary/sunglasses - no name

13 komentarzy:

  1. świetna sukienka ;)) jak sie ma taką super figure to mozna sobie i na taką sukienke pozwolić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie najbardziej urzekła opaska z chusty :) rewelacyjny kolor, a ta kokarda jeszcze dodaje uroku!

    OdpowiedzUsuń
  3. hej.
    świetna sukienka, a na osobie o takiej figurze jak Twoja leży jak ulał. :D
    śliczny kolor i rewelacyjny krój. :D
    Pozdrawiamy S&D
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka, genialne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wizytę, ja również obserwuję, wyglądasz świetnie a kolczyki są boskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wizytę, ja również obserwuję, wyglądasz świetnie a kolczyki są boskie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, jej kolor i te wycięcia w talii są świetne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygląda połączenie fioletu i błekitu:) ale szczególnie podobają mi się koturny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kolor sukienki i cudna bransoletk :)

    Zapraszam - http://kefashionsisters.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna sukienka i swietne wyczucie kolorów ! :) Wygladasz swietnie:)
    pozdrawiam
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super połączenie kolorów ♥ wyglądasz bosko..i ta sukienka :) ah! nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)