czwartek, 1 sierpnia 2013

THE COLOUR JACKET AND SHORTS


Dzisiejszy post jest bardzo kolorowy. Marynarka w kwiaty i kolorowe motywy chodziła mi po głowie już dawno. Ale nie trafiłam wcześniej na idealną no i w miarę w rozsądnej cenie. Kiedy przymierzyłam tą wiedziałam że to jest to a zwłaszcza, że upolowałam ją na wyprzedaży.

 Połączyłam różne wzory i kolory. Takie zestawienia są bardzo modne i bardzo wskazane szczególnie latem. Do tej stylizacji specjalnie powstał duży pierścionek w kształcie motyla. Wykonałam go sama od podstaw techniką soutache. 
 Nie ukrywam, że robienie biżuterii jest moją pasją i mam zamiar to kontynuować. Zakupiłam już nawet część potrzebnych rzeczy. Mam nadzieję, że będziecie mnie wspierać a być może będzie coś do wygrania z biżuterii na moim blogu :-)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i zachęcam do polubienia https://www.facebook.com/pages/JeanetteGLoves/331244703608059

Przy okazji zapraszam Was również na wyprzedaż mojej szafy http://www.vinted.pl/members/11857/ubrania 
oraz do głosowania na mnie w konkursie http://www.vinted.pl/blog/260-konkurs-stylizacja-na-impreze/contestants/364-black-and-jewelry-soutache z góry dziękuję za głosy ;-)











spodenki/shorts - Zara
marynarka/jacket - Reserved
koszulka/top - sh
buty/sandals - Centro
torebka/clutch - sh
pierścionek/ring - HandMade (soutache)
naszyjnik/necklace -  sh


12 komentarzy:

  1. marynarka i torebeczka są cudowne, ale chyba jednak nie połączyłabym tak wzorzystej marynarki z równie kolorowymi spodenkami. Do tej stylizacji idealnie pasowały by jakieś kolorowe spodenki w jednolitym kolorze:) poza tym naprawde fajnie wyglądasz:) Pozdrawiam idodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. robisz piękną biżuterię :) a cały zestaw jest pięknie zestawiony! spodenki są boskie,

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie odważne połaczenia ! wyglądasz pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta marynarka ! <3
    Pozdrawiam i zapraszam ;
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się takie miksowanie wzorów :) I gratulacje cierpliwości do robienia tak pięknej biżuterii.
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała marynarka i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Glam kopertówka z filcu do wygrania w konkursie:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałaś zrobić jakąś fajna fryzurę do stylizacji ? Z chęcią zobaczyła bym coś takiego na Twoim blogu ...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że myślałam ale akurat co do robienia fryzur nie mam talentu i nie umiem zwłaszcza sobie. Siostra umie ale mieszkamy daleko od siebie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. I love love love your shoes! And hairstyle !

    WEBSITE: www.Fashion-with-Style.com

    FACEBOOK: Fashion with Style

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)