czwartek, 15 sierpnia 2013

KONKURS

Hej. Na początek chciałabym pochwalić się publikacją na portalu kobietawielepiej.pl (http://www.kobietawielepiej.pl/moda-i-uroda/moda/codzienny-look-propozycja-od-jeanettegloves-blogspot-com). Bardzo się cieszę, że mogłam przedstawić na tej stronie swoją codzienną stylizację. Dziękuję :-)

A teraz przechodzimy do najważniejszego. Jeśli podobały się wam kolczyki z ostatniej stylizacji (TUTAJ) to mam świetną wiadomość. Możecie właśnie te piękne, turkusowe kolczyki wygrać. Wystarczy, że spełnicie kilka warunków.

Zasady konkursu:
-polub JeanetteGLoves na Facebooku
- zaobserwuj mojego bloga JeanetteGLoves
- w komentarzu zostaw swój mail i imię
- udział w konkursie musi wziąć przynajmniej 20 osób

Konkurs trwa od 15.08.2013 do 31.08.2013. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 2 dni po zakończeniu konkursu. Zwycięzca zostanie wyłoniony przez generator liczb.

Kolczyki są wykonane przeze mnie pracochłonną techniką soutache(sutasz). Są zaimpregnowane, mają ok 13 cm długości (mierzone z biglem). Tył wykończony koralikami w tej samej kolorystyce. Bigle zostały wymienione(na takie same jak na zdjęciach)


WYNIKI KONKURSU
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału, szkoda że tak mało osób ale następnym razem mam nadzieję, że będzie lepiej.

Gratuluję wygranej dla  Anny macallaine@wp.pl

 







Zapraszam również na licytacje na allegro http://allegro.pl/dzinsowa-sukienka-z-falbanka-i3459264024.html

7 komentarzy:

  1. Niebiańskie cudo :)

    Daniel
    danmiko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyczny majstersztyk.

    Anna
    macallaine@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są!

    Kinga
    Kinga_kwiatkowska01@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina
    paulinakowalskapl@gmail.com

    Nie powiem, przydałoby mi się takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)