poniedziałek, 26 sierpnia 2013

BLACK AND GOLD

 

Dokładnie wczoraj 25 sierpnia obchodziliśmy pierwszą ROCZNICĘ ŚLUBU.  Dlatego poniższa stylizacja jest bardzo elegancka. Postawiłam na złoto i czerń. Długą złotą spódnicę połączyłam z koronkowymi bodami. Specjalnie na tę okazję zrobiłam kolczyki (techniką sutasz) oczywiście w tej samej kolorystyce. Cały efekt  dopełnia prosta ale elegancka fryzura-koczek. Nie sądziłam, że tak będę dobrze się czuła w tego typu upięciu. 
Niestety moje włosy przechodzą powolną metamorfozę. Próbuję poprawić ich kondycję, dlatego zrezygnowałam z malowania, staram się ograniczać prostownicę i przede wszystkim olejowanie, 2 a nawet 3 razy w tygodniu porządna maska. Uzbrajam się w cierpliwość i mam nadzieję, że  za kilka miesięcy będą efekty, bo marze już mieć swój naturalny kolor.

Przypominam, że do 31 sierpnia trwa konkurs zapraszam do wzięcia udziału http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/08/konkurs.html














spódnica/skirt - no name
body/blouse - no name
sandały/sandals - New Look
torebka/clutch - sh
kolczyki/earrings - HandMade
naszyjnik/necklace - HandMade

Niesamowite, że minął już rok od naszego ślubu. Mamy piękne wspomnienia  uwiecznione m.in. na pięknych fotografiach. Dziękuję kochanie za wszystko...Kocham :-)
Poniżej zdjęcia przypominające o tym wydarzeniu (więcej znajdziecie TUTAJ)


 

12 komentarzy:

  1. piękny, romantyczny zestaw:) piękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze, po raz kolejny urzekły mnie Twoje kolczyki! A w dodatku przepięknie się komponują z kolorem Twoich oczu! Po drugie, przepiękne to zdjęcie z końmi! A po trzecie- gratuluję rocznicy, obyście ich jak najwięcej mieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna stylizacja, vbardzo inspirujaca! ten naszyjnik robilas sama? jestem pod wrazeniem!
    my mamy roczncie slubu w piatek.... tylko juz 7 :D juz sie nie moge doczekac :D

    obserwacja za obserwacje? ja juz obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czerń i złoto to genialny duet!
    masz ogromny talent jeśli chodzi o robienie biżuterii!

    szczęścia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica i bluzka są super, ale z osobna. Wg mnie nie pasują w zestawieniu razem , chyba głownie przez różne materiały

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądasz, zdjęcia fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow you are a vision of elegance in that skirt, adore it! Such cute wedding pics!

    Cee. ♥
    Code Overdressed

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna spódnica i naszyjnik
    dzięki, że nas odwiedziłaś

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione ale szczere 100 lat z okazji rocznicy! :) I jeszcze jedno, piękną masz tą biżuterie.
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)