czwartek, 4 lipca 2013

LETNI KOMBINEZON


Kombinezony są nadal bardzo modne. Robiły furorę w latach 80-tych a teraz powracają w wielu fasonach oraz rożnej kolorystyce. Świetnie podkreślają sylwetkę oraz dodają seksapilu.
Zaletą kombinezonu jest wielość ich fasonów. Znajdziemy zarówno na upalne dni jak i na te chłodniejsze. Zapewniają nam wygodę. Można je nosić nie tylko na co dzień ale i na większe wyjścia

W mojej dzisiejszej stylizację główną rolę gra właśnie kombinezon. Urzekł mnie jego krój i kolorystyka. Wspaniale podkreśla sylwetkę i jest bardzo wygodny. To mój pierwszy kombinezon i myślę, że nie ostatni ;-)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) Pozdrawiam













kombinezon/overall - ATOSPHERE
sandały/sandls - NEW LOOK
pasek/belt - sh
niebieski pierścionek/blue ring - HandMade
kolczyki/earrings - HandMade
bransoletka/bracelet - Szkatuła
kopertówka/clutch - sh 

 

  

5 komentarzy:

  1. piękne pierścionki i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny kombinezon.Chętnie widziałabym takie cudo w swojej szafie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie całość przesadzona, jednak pasek zabiera dech w piersiach! Zapraszam do mnie http://idealnocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)