niedziela, 28 lipca 2013

JEWELRY SOUTACHE



Kiedy oglądam blogi związane z modą i widzę prawie na każdym ten sam naszyjnik, buty czy torebkę to zastanawiam się czy to ma coś wspólnego z osobistym stylem. Mam wrażenie, że dla niektórych osób brakuje oryginalności. Ślepe podążanie za każdym trendem modowym nie zawsze daje zamierzony efekt.
Dlatego ja uwielbiam wyszukiwać oryginalne, ciekawe ubrania i akcesoria w second handzie. Tą piękną bluzkę z River Island upolowałam właśnie w sh. Od razu mnie zaintrygowała swoim krojem a zwłaszcza długim kominem który możemy układać na różne sposoby a nawet może służyć nam jako kaptur. Specjalnie do tej bluzki stworzyłam biżuterię. Kolczyki z dużym fuksjowym kamieniem oraz broszkę w kształcie motyla zrobiłam techniką soutache. 
Nakładając do całości czarną, krótką spódnicę uzyskałam efekt wieczorowej kreacji. Była idealna na sobotni wieczór.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)
















bluzka/blouse - River Island (sh)
spódnica/skirt- sh
sandały/sandals / New Look
torebka/clutch - sh
biżuteria/jewelry(earring and brooch) - HandMade (soutache)

13 komentarzy:

  1. genialna bluzka, uwielbiam buszować w sh:) gratuluję łupu

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wszystko :)
    Pozdrawiam ;*
    ZAPRASZAM :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękną biżuterię wykonałaś!
    Ja kiedyś próbowałam swoich sił w tej technice, ale po nakłóciu sobie wszystkich palców - odpuściłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NO JAKIE ZDOLNOŚCI;)

    CIEKAWA BLUZKA;)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladasz wspaniale w czerni!
    Zgadzam się z twoimi modowymi rozważaniami!
    pozdrawiam i obserwuje♥ ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :D

    Nominowałam Cię do The Versatile Blogger Award. Więcej informacji u mnie :D

    Obserwuję i w ramach wdzięczności za nominację liczę na jakiś rewanżyk :))

    Pozdrawiam,
    Ania :D

    http://bauerkowa.blogspot.com/
    Facebook: Bauerkowa Official
    instagram: @bauerkowa
    ask.fm/BauerkowaOfficial

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy zestaw i biżuteria:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie wyglądasz :)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka bardzo ciekawa ale mnie zauroczyły zdecydowanie kolczyki bardzo oryginalne

    www.niippi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna biżuteria i super sukienka :) Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)