poniedziałek, 15 lipca 2013

Hard style


W dzisiejszym poście moja fryzura jest nieco potargana, a właściwie bardzo mocno, bo wiało niesamowicie. Mam nadzieję, że pomimo to nie wyglądam odstraszająco heh...:-)

Militarne kolory, ćwieki i skórzane motywy zapewne będą modne nadal i nie warto chować ich głęboko do szafy. Są to elementy, które powtarzają się każdego sezonu tylko w nieco innej odsłonie.
 W tej stylizacji  postawiłam na kobiecość ale w mocnym wydaniu. Tutaj główną rolę gra czerń i ćwieki. Tę koszulę mieliście okazje już zobaczyć. A kto nie widział przypomnę, że jest to moje dzieło (dokładnie jak powstała możecie przeczytać TUTAJ ). Czarna skórzana  spódnica w połączeniu z bluzką z krzyżem i koszulą w kolorze khaki tworzy świetny duet.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-)














spódnica/skirt - sh
koszula/shirt - DIY
bluzka/blouse - no name + DIY
sandały/sandals - NEW LOOK 
zegarek/watch - gift

31 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie:)ładna spódnica i kurtka.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka i bluza super :) Powinnaś tylko zmniejszać trochę zdjęcia, lepiej by się wtedy oglądało :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedziny na moim blogu :)
    Świetny pomysł na koszule. Spódniczka też mi się bardzo podoba, chociaż to zupełnie nie mój styl, to jednak przyznać trzeba, że całość wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba, ogólnie uwielbiam ćwieki więc dla mnie super!

    http://szpilkipodgiewontem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtkaa ! ; DD

    Obserwuję. Miło by mi było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Militarne kolory, ćwieki i skórzane motywy - Kocham <3
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna koszula♥
    jasne, bardzo chętnie będę obserwować :)
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw!! :) Spódnica rewelacyjna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Loving your skirt, so cool !

    XX Luba

    Summery look with hat in my post today

    http://www.well-living-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hallo wunderschöne frau..dein foto gefällt mir..du bist echt süsse..hübsche.du siehst super sexy im lederrock aus...geiler lederrock gefällt mir wow geiler lederrock....würde gerne das mal live sehen wollen wenn du den lederrock trags....l.g....ps wow du bist traum.......wunder schöne Lady

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super super super! bardzo lubię! fajnie wygląda jak masz przewiązaną kurtkę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kurtka i zegarek :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :)
    Trafiłam tu z komentarza "obserwacja za obserwację" i przyzanm, że nie praktykuję czegoś takiego, ale Twój blog mi się spodobał ;)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie podobają mi się Twoje buty :)


    zapraszam do mnie: www.kasiulccia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog warty uwagi! nominowałam Cię do L.B.A.:) szczegóły u mnie na blogu:P
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja, oglądałam również inne posty i bardzo mi się podobają Twoje stylizacje <3 Ale niech Ci fotograf Twoich pięknych nóg nie ucinaaa :( poza tym obserwuję bo naprawdę jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham skórzane spódnice. Fajna stylizacja, taka z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  19. idealny styl! koszulka super, a w spódnicy totalnie się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja i piękna modelka ;>
    Obserwujemy? :)

    Zapraszam na blog: deeving.blogspot.com oraz www.footballjestpiekny.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nice skirt ;) check my site badassalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)