niedziela, 9 czerwca 2013

TIGER DRESS

Hej. O motywach zwierzęcych czytaliście pewnie już nie raz. Zdecydowanie jest to hit tego sezonu. Ja nie gonie ślepo za trendami ale akurat ta sukieneczka wpadła w moje ręce podczas zakupowych łowów. A to, że jestem zodiakalnym Lwem stwierdziłam, że ten ciuszek idealnie wpisze się w mój mocny charakter.
Dzisiejsza stylizacja tym razem jest w stonowanych kolorach a właściwie króluje tu czerń. Dodatki są mocne aby cała stylizacja od stóp do głów była drapieżna a także seksowna. Idealny look na randkę w upalne dni :-)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)










sukienka/dress - H&M
torebka/clutch - sh
sandały/sandals - NEW LOOK
bransoletka/bracelet - HandMade
naszyjnik/necklace - HandMade

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)