czwartek, 27 czerwca 2013

JEDNA HISTORIA, DWA PUNKTY WIDZENIA


 Książka jest czymś więcej niż tylko okładka i zapisane kartki.  Jest oderwaniem się od rzeczywistości, nową krainą do której się wybieramy i chętnie odkrywamy. Dzięki niej pobudza się nasza wyobraźnia, wzbogaca nie tylko język ale i sferę emocjonalną. 
Często nasza przygoda z książką kończy się wraz z ukończeniem szkoły, ponieważ nie wszystkie lektury są ciekawe, są nam narzucane przez co nie mamy ochoty po nie sięgnąć. Ale przychodzi taki moment w życiu człowieka, że czuje potrzebę obcowania z literaturą.  Mnie coś takiego dopadło w ''tej chwili''.

W dzisiejszym poście chcę Wam polecić do przeczytania świetną książkę. Tak mnie zafascynowała, że postanowiłam się z Wami nią podzielić. Idealna lektura dla partnerów- ''Ego mężczyzny-przewodnik dla niej'' , ''Dusza kobiety-przewodnik dla niego'' czyli ''Jedna historia, dwa punkty widzenia''.

To niesamowita opowieść o mężczyźnie, kobiecie i ich związku, przedstawiona z dwóch punktów widzenia, tak by partnerzy mogli nawzajem siebie zrozumieć. Ta historia pokazuje jak pokochać siebie i swoje życie. Oparta jest na  zapisie prawdziwych relacji ze spotkań terapeutycznych.  

Przewodnik czyta się  jednym tchem. Uświadamia jak ogromny wpływ na życie dorosłe ma dzieciństwo, to co rodzice i otoczenie nam wpoiło. I o dziwo po przeczytaniu mogę to potwierdzić. 
Nie chcę zdradzać więcej szczegółów, zachęcam do przeczytania książki, a wszystkiego dowiecie się sami.



  

2 komentarze:

  1. Nie czytałam ale rozejrzę się za nią.Może mi też przypadnie do gustu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada, kto wie może przypadnie mi do gustu :)
    Mam małą radę: zmniejsz nagłówek, blog będzie lepiej wyglądał.
    Zapraszam do mnie: sekretymotyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)