czwartek, 30 maja 2013

MOTYWY KWIATOWE


 Hej :-)
Dzisiaj mam dla Was  bardzo energetyczną, kolorową  stylizację.  Motywem przewodnim są kwiaty pięknie wkomponowane w materiał. Ołówkowa spódnica z Atmosphere zapewne jest Wam bardzo dobrze znana. Jej piękny wzór i kolory od razu mnie urzekły a w połączeniu z koszulą o identycznym wzorze idealnie tworzy cały look. 

Sandały na koturnie kupiłam kilka dni temu i jestem z nich  zadowolona, bo są bardzo wygodne. Kolorowa koturna to jest coś czego szukałam od dawna. Takie buty idealnie nadają się na letnie dni i pasują niemal do każdej stylizacji.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Zachęcam również do obserwowania mojego bloga.
Pozdrawiam :-)










spódnica/skirt - Atmosphere
koszula/shirt - Mohito
sandały/sandals - no name
torebka/clutch - sh
pierścionek/ring - Szkatuła



13 komentarzy:

  1. te miras muy hermosa,I really love the look! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna spódnica, też chciałam ją sobie sprawić, ale widzę, że się "kulkuje" (mechaci:P) i będę musiała się zastanowić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie materiał nie jest pierwszej klasy, ale zapłaciłam za nią bardzo mało więc nie było mi szkoda, dobrze i jeden sezon ponosić hehe ;-) pozdrawiam

      Usuń
  3. Spódnica ma śliczny wzór, ale i koszula jest przepiękna! Mmmm... Cudownie wyglądasz, mogłabym na tan set patrzeć godzinami ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz :-)

      Usuń
  4. Love your outfit!!

    http://beharrean.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój kolor włosów i fryzura! :)) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękny komplet <3 ukradnę Ci go :*

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/06/476-axparis-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze masz oczka w kolorze Twoich włosów! Pięknie to wygląda.
    Zestaw mi się podoba,a buciki najbardziej!

    OBSERWUJĘ CIĘ! Jeśli również mnie zaobserwujesz będzie mi baardzo miło!:)
    Zapraszam do mnie,nowa notka;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)