piątek, 3 maja 2013

MAY

Kochani jak ja bym chciała aby w końcu pogoda była dla nas łaskawsza. Jak tylko jest weekend to pada deszcz, wieje wiatr itp., jak tylko idziemy do pracy słońce pięknie świeci, jest ciepło-zwariować można!!!!!!
Ale jest tego mały plusik-wyspałam się za cały tydzień, poleniuchowałam i czuję, że baterie mam naładowane :-)

Dzisiejsza stylizacja jest bardzo prosta w stonowanych kolorach ale z lekkim pazurem. Czarne spodnie, które są moimi ulubionymi spodniami dzięki pięknej fakturze (wytłaczane wzory) połączyłam z bluzką w biało-czarne pasy, która odkrywa kawałek brzucha (kolejny must have tego sezonu). Botki z brokatowymi noskami i parka dopełniają stylizację. 
Prosta nieprzekombinowana stylizacja. Chociaż muszę przyznać, że brakuje mi kolorów tęczy. Już wkrótce mam nadzieję, że będę mogła nosić je aż do znudzenia. 
 Pozdrawiam :-)
 








spodnie/pants - MOHITO
bluzka/blouse - RIVER ISLAND
buty/boots - CENTRO + DIY
torebka/bag - sh
kurtka/jacket - ONLY


1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)