niedziela, 17 marca 2013

COLD AS ICE


 Czas tak szybko pędzi ale jednak jakby stał w miejscu przez ciągłe anomalia pogodowe. Mam wrażenie, że zbliżają się święta Bożego Narodzenia a nie Wielkanocy. Jednak dzisiejsza pogoda pomimo, że zimowa była bardzo piękna. Musiałam złapać trochę słonecznych promieni na nadchodzący tydzień. 
 Mam dla was dzisiaj dużą porcję zdjęć, bo pogoda była wspaniała na pstrykanie fotek :-)

Dzisiejsza stylizacja jest bardzo ''słodka'', dziewczęca. Zapewne znajdzie swoich przeciwników jak i zwolenników. Jednak ja uważam, że trzeba w modzie eksperymentować. Nie gońmy ślepo za sezonowymi trendami ale idźmy za tym co nam w duszy gra.
 Futerkowa sukienka czekała na dzisiejszy dzień chyba od dwóch miesięcy. Doszyłam tiulową falbankę aby nadać lekkości futrzakowi. Od razu wiedziałam, że chcę ją zestawić z białymi ażurowymi rajstopami. Białe rajstopy uważane są za tandetne, że zakłada się je tylko na komunie, ale to kompletne bzdury. Całość chciałam utrzymać w chłodnych(zimowych) kolorach stąd połączenie z pudrowym różem i niebieskim. Całość cudownie dopełniają przepiękne kolczyki mojego wykonania(techniką sutasz) i pierścionek, który również skradł moje serce. 

Zapraszam do oglądania zdjęć. Pozdrawiam :-)














 sukienka/dress - no name+DIY
bluzka/blouse - Atmopshere
buty/boots - Deezee
naszyjnik/ necklace - sh
kolczyki/earrings - Hand Made
pierścionek/ring - sh


Pa, pa...całuski :-)
   


9 komentarzy:

  1. Niebieski sweterek kojarzy mi się trochę z królową śniegu :) I również uwielbiam soutache- w razie czego zapraszam na violettakrygier.wordpress.com który jest właśnie temu poświęcony

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Choć i tak już czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwyciła mnie Twoja stylizacja, wyglądasz niczym Królowa Śniegu:) Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo oryginalnie wyglądasz super! Jak pani śniegu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. I do agree with all of the ideas you've presented on your post. They're very convincing and
    can definitely work. Still, the posts are very brief for beginners.
    May just you please prolong them a bit from subsequent time?
    Thank you for the post.

    my website - electrician katy

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne okulary i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, uwielbiam Twojego bloga, obserwuję go od bardzo dawna. To chyba dzięki Tobie przefarbowałam się na czerwono :D Pięknie było Ci w tym kolorze!
    Robisz świetną biżuterię!
    Wpadnij do mnie, ocenisz mój kolor :D
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, ja za jakiś czas pewnie znowu przejdę na taki kolor, na razie włoski niech odpoczną.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)