wtorek, 12 marca 2013

JEWERLY

Jestem zdecydowanie sroką bo kocham wszystko co się świeci, jest duże, kolorowe. Krótko mówiąc kocham biżuterię. Jak już wiecie uwielbiam również ją wykonywać. Moją miłością jest biżuteria wykonywana techniką sutasz (idzie mi coraz lepiej). Możecie kupić kolczyki mojego wykonania TUTAJ
Dzisiaj chcę wam pokazać trochę moich nabytków i dzieł. Szczególnie jestem zadowolona z pięknego dużego naszyjnika Dior. Można go traktować jako biżuterię oraz jako kosmetyk bo w środku znajduje się piękny rozświetlacz. Może być stosowany na usta, kości policzkowe, czoło, brwi, dekolt, ramiona.
Wszystkie kolczyki widoczne na zdjęciach są wykonane przeze mnie techniką sutasz :-)












Zapraszam również na ostatni post ze stylizacją http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/03/maxi-skirt-and-stripes.html

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)