piątek, 15 lutego 2013

VALENTINE'S DAY


Jak wam minęły walentynki? Bo dla mnie wspaniale. To piękny dzień dla zakochanych. Mile spędzony czas jest zawsze doskonałym prezentem dla każdej pary.

Mam dla was kilka zdjęć, niestety zrobionych w pomieszczeniu przez co jakość nie jest doskonała. Tym razem postawiłam nie na złoto a na srebro. Połyskującą spódnicę ze srebrną nitką połączyłam z koralową, malinową bluzką i świetnie skrojoną czarną, klasyczną marynarką, której brakowało od dawna w mojej szafie. Całość dopełniają dodatki oraz wieczorowy makijaż.

Zapraszam do obejrzenia walentynkowej stylizacji.

Przypominam o wyprzedaży mojej szafy TUTAJ






spódnica/skirt - Reserved
bluzka/blouse - River Island
żakiet/jacket - Reserved (gift)
biżuteria/jewelry - no name
buty/boots - no name
kopertówka/clutch - sh



7 komentarzy:

  1. Super,marynarką BARDZO MI SIĘ PODOBA :))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twój kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny żakiet!:D
    mój typ:D stylizacja tez bardzo w moim guście:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny look na walentynki super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)