środa, 6 lutego 2013

NEW

Hej. W dzisiejszym poście chcę wam pokazać trochę nowości ostatnio nabytych, rzeczy które przerobiłam lub całkowicie sama stworzyłam.

CZARNO-BIAŁE

Hitem tej wiosny będą czarno-białe zarówno ubrania jaki i dodatki. Wszelkie szachownice, paski,romby, pepitka, grochy śmiało możemy nosić. W zasadzie takie połączenie kolorystyczne zawsze lubiłam i niezależnie od trendów będę je nosiła. Dla odważnych dozwolone łączenie tych wzorów od stóp do głów na każdą okazję. 
A wy już nabyłyście taki misz-masz? 

Bo ja tak - torebka, żakiet, spódnica, leginsy (które już widzieliście w postach) oraz piękne kolczyki wykonane przeze mnie techniką sutasz. Jestem z nich mega dumna. Być może, że będą za jakiś czas takie na sprzedaż.







MILITARNE

Styl militarny od kilku sezonów jest modny i myślę, że nadal będzie. Mogę wam zdradzić, że wszelkie odcienie ''zgniłej zieleni'' (oliwka, khaki) będą modne za rok. Zobaczyć możemy to w kolekcji Gucciego na jesień-zimę 2013/2014.



 Moje dwie spódnice maxi oraz koszula ze skórzanymi rękawami i złotymi guzikami.


 Koszulę dokładnie zobaczycie niedługo w poście. Oczywiście przeszła totalną zmianę. Doszyłam skórzane rękawy nowe guziki, ćwieki i wyszła niesamowicie. Dwa dni pracy i pokłute palce ale było warto.

Koszula (a właściwie była to szmizjerka z only) przed wyglądała mniej więcej tak (zdjęcie z neta bo zapomniałam sfotografować przed przeróbką, nie miała tylko paska tak jak na zdjęciu)




BASKINKA

Kolejnym moim dziełem jest baskinka, którą wykonałam z bodów. Do kobaltowego materiału doszyłam skórzaną baskinkę.

Przed 



Po 


 

SOUTACHE

Kto czytał na moim fanpagu to wie, że zaczęłam robić biżuterię techniką sutasz co zajmuje mi dużo czasu m.in. przez to jest ostatnio mało postów na blogu. Na razie tylko ćwiczę i mam nadzieję, że będzie szło mi coraz lepiej. Trzymajcie kciuki :-)

Kolczyki pastelowe, seruszka-walentynkowe oraz czarno-białe. Tył wykańczam koralikami-technika ta bardziej mi się podoba niż podszywanie filcem zwłaszcza jeśli chodzi o kolczyki.







 
 
   


1 komentarz:

  1. świetne czarno-białe rzeczy, jestem też ciekawa tych militarnych maxi :) super nowości!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)