niedziela, 10 lutego 2013

NEW HAIR COLOUR

Przyszedł czas na zmianę koloru włosów. Niestety czerwienie i rudości mają to do siebie, że szybko się wypłukują i płowieją. Na moich włosach ostatnio bardzo krótko kolor ten się trzymał dlatego postanowiłam zmienić na brąz. 
Pogoda daje się we znaki pewnie nie tylko dla mnie. Mam po dziurki w nosie śniegu i pochmurnych dni. Dzisiaj szybki prosty look podarte dżinsy, które pewnie każda z was ma w swojej szafie połączyłam również z dżinsową koszulą. Prosto i wygodnie ale z charakterem.










  spodnie/jeans - Bershka
koszula/shirt - sh
buty/boots - H&M
kurtka/coat - no name
naszyjnik/necklace - HandMade
kapelusz/hat - no name
torba/bag - Avon



  
 


7 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy zestaw, przyciąga wzrok :) podoba mi się też nowy kolor - jaka to dokładnie farba i odcień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś odcień brązu farba pro color ale numeru nie pamiętam. Pozdrawiam

      Usuń
  2. bardzo ładnie ci w tym kolorze włosów;) a zestaw jak zawsze fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja i kapelusz!:D

    mmiam:D

    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh tak to jest z tymi czerwieniami i rudościami.Kolory pieknie sie prezentuja ale też szybko wypłukuja dlatego też przeszłam na blond:D świtne połaczenie jeansu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz;)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji i polubienia mojego fanpage ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)