wtorek, 12 lutego 2013

DIY SHIRT


 Hej. Dzisiaj szybki post z wypadu na zakupy. Wiadomo podczas biegania po sklepach strój musi być wygodny. Postawiałam na czarne spodnie, t-shirt oraz moją piękność jaką jest koszula khaki ze skórzanymi rękawami. Jak mogliście się dowiedzieć wcześniej koszulę przerobiłam sama. 
Kto nie widział jak koszula(szmizjerka) wyglądała przed przeróbką zobaczcie TUTAJ

To na tyle pisania resztę zobaczcie sami. Pozdrawiam cieplutko :-)

Zapraszam również na ostatnią aukcje na allegro która trwa do jutra TUTAJ







spodnie/pants - ONLY
koszulka/t-shirt - sh
koszula/shirt - ONLY+DIY(leather sleeves,buttons,clout nails)
kapelusz/hat - HOUSE
buty/boots - H&M
zegarek/watch - gift
naszyjnik/necklace - HandMade


7 komentarzy:

  1. świetnie dziś kupiłam podobną kurtkę za całe 25 zł z amisu w lumpie i chce doszyć skórzane rękawki jaki był koszt kupienia takiej eco skórki pozdrawiam i zapraszam do mnie!


    oczywiście dodaję do obserwowanych Agi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam w sh mega duże spodnie z eko skóry za 6zł. Dziękuję i pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ja przerobilas!wygladasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekną masz tą koszule ! Boli mnie fakt, że nie kupie takiej w sklepie :( Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz. Świetny zestaw. Koszula i kapelusz są genialne. Masz niesamowite oczy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)