poniedziałek, 18 lutego 2013

CLASSIC LOOK


Jak już wiecie połączenie czerni i bieli w sezonie wiosna/lato 2013 będzie totalnym hitem. Od dawna taki duet kolorystyczny jest pożądany ale teraz możemy pozwolić na wszelkie wzory (paski, kratki, groszki, pepitka) łączone razem. Musimy oczywiście pamiętać o doborze tych wzorów do swojej sylwetki.

Ja dzisiaj biel i czerń połączyłam z czerwienią. Biała koszula z czarnym żakietem, który pokochałam i będę go na pewno często nosiła, tworzy klasyczny, elegancki look. Nie mogłam oprzeć się i musiałam do tej stylizacji założyć  cudowne kolczyki sutasz, które sama wykonałam. Miałam jeszcze do kompletu zrobić bransoletkę, ale ciągle coś innego wypadało.
 Dalszy ciąg zimy również daje mi się we znaki. Muszę przyznać, że nie znoszę tej pory roku. Jestem zmarzluchem i wolałabym aby lato trwało cały rok (heh-marzenie) :-)

 Pozdrawiam was cieplutko. 

Zapraszam na moją wyprzedaż szafy http://jeanettediyshop.blogspot.com/  








 spodnie/pants - Tally Weijl
żakiet/jacket - Reserved (gift)
koszula/shirt - H&M (sh)
buty/boots - no name
torebka/bag - no name
kolczyki/errings - Hand Made


15 komentarzy:

  1. cudowny zestaw:) wyglądasz fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo udana stylizacja

    Zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :))
    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :))
    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw - marynarka genialna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Z gatunku moich ulubionych ...
    pozdrawiam
    http://pinotnoirfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super marynara :)


    Pozdro!
    Kamson.pl
    KamilPieciul.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne kolczyki, jestem pod wrażeniem, aż nie mogę uwierzyć, że sama je wykonałaś. Masz talent :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. kolczyki cudne, perłowa bransoletka tez...całoś w pieknych klasycznych kolorach.
    Buziaki Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna marynarka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://rainbowbirdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)